بعد چند بار اقدام باردار شدید ؟؟؟دختر دوست دارید یا پسر

۱۲ پاسخ

یهویی شد پسر بعدی ان شاالله بعد عید

من ۶ ماه اقدام بودم باردار شدم این ماه و اینکه هرچی باشه سالم باشه ولی دوست دارم اولی پسر دومی دختر باشه

چهار ماه اقدام
دوست دارم بچه اولم دختر بشه

من میگم دومی این یعنی دختر باشه آخه اولیم پسره. ۶ماهشه اینم دوست دارم دومی دختر باشه

عاشق پسرم اقدامم یه سالو چند ماهه

دیگه هیچ کدوم 💔

اقدام نبودم کلا یه بار جلوگیریم شکست داشت حدود ۳۰ ساعت بعد اورژانسی هم خوردم ولی خب عمل نکرد و باردارم
نی نیم هم دختره ، فرقی واسم نمیکرد اصلا چون بچه اول هم هست باز شاید یکی یه جنسیت رو داشته باشه بگه دومی اون یکی جنسیت بشه ولی من که هیچکدوم رو نداشتم واسم کوچکترین فرقی نداشت

من پسر دوس داشتم همون روز تخمك گذاري اقدام كردم پسر شد
ان شاءالله يه دختر هم دوس دارم ولي چند سال ديگه

اولی بعد ۳ ماه
دومی بعد ۵ ماه
جنسیتشون هم از اول مهم نبود اصلا فقط میخواستیم سالم باشن هر دو ک انشالله دومی هم سالم باشه
بچه اولم دختره و بنظرم یکی از بزرگ ترین نعمت هایی ک میشه خدا بهت بده دختر داشتنه

دو بارداری خداخواسته 😂 پسر🥰

پسر

بار دوم مثبت شد ..خودم دختر همسرم پسر

سوال های مرتبط

مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
فلورا فلورا قصد بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری