پسر دوست دارین یا دختر ؟🥰

تصویر
۲۰ پاسخ

انشاالله خدا درآینده دوتا دختر بهم بده تمام

دخمل دخمل دخمل 💃💃💃

جفتشون عشقن و هدیه ی خدا 😍🥰

امیدوارم تودلیم دختر باشه

پسر پسر فقط پسمل

😅چندم

عزیزم تو روز چند تاخیرت آز دادی

چون بچه دیگه آب ندارم برام مهم نیس جنسیتش و فقط سالم بیاد بغلم و خوشگل باشه😍🥹🥹

پسر چون دوتا فرشته دارم

من خودم دوس دارم بچه اولم پسرباش وسالم البت فرقی نداره چ دخترچ پسرفقط سلیقموگفتم سالم باش بس

دختر ررر

پسر 🥲

من دختر میخوام شوهرم پسر، ایشالا هرچی هست اول سالم باشه دوم دخترباشه😁🥹🤰🏼❤️

هر دو

هر دو دوس دارم ولی دخمل بیشتر میخوام دلم ضعف میره

دخمل خوشکل دارم پسمل میخوام صحی سالم

پسر🤗💚

پسررر🥹🥹

شوهرم پسر خودمم دوس دارم بچه اولم پسر باشه بقیش دختر

دخمل.

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری