۱۸ پاسخ

اگه باردار باشی نگه می‌داری یا سقط میکنی؟

چیشد عزیزم؟؟؟زدی

چی شد؟

انشالله هرچی صلاحه
من ک دیدم مثبته

انشالله هر چی میخوای همون بشه عزیزم

چی شد؟

یه تست دیگه بزن عزیزم نشون میده

نمیشه صدرصدی حرف زد
ولی خواهر شوهر من حامله بود نمی‌دونست راکوتان خورد و الان بچش خیلی خوبه همه چیزش سالمه و باهوش

مثبته
برو یکی دیگه بزن اونم مثبته بنظرم
سقط نکن

خوبکه بچت ۴سالشه دیگه وقتش بوده مبارکه عزیزم به سلامتی بد به دلت راه نده

مثبته گلم

انشاالله منفیه آدم بچه نخواد زود میگیره لعنتی

اگه همون لحظه افتاده مثبته

انشاالله هرچی که خودت میخوای هپون بشه🙏

مثبته عزیزم

ازمثبتم مثبت تربود

اگ رابطه ات تو اوج تخمک گذاری بوده قرص اورژانسی جواب نمیده

🥺🥺🥸

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مهسا مامان ابوالفضل مهسا ۶ ماهگی
مامان عشق مامانی😍😘 مامان عشق مامانی😍😘 ۴ سالگی