اینم عکس ان تی که گفت دختر

تصویر
۹ پاسخ

سونو ان تی از رو شکم میشه؟ یا واژیناله؟؟

مبارکه عزیز جمجمه اش مثل دختر اولمه بچه ات همون دختر

سلام چند هفته وچند روز رفتید ؟ضربان قلب جنین چند بود؟

ووی ننه چه گوگولی
ولی به ان تی دلخوش نکن به منم گفته بودن دختره ولی پسره 😬

چند هفتگی جنسیت مشخص میشه دوستان ؟؟؟

چرا هرچی تاپیک میذارم کسی نمیبینه؟؟!!!🤔😑

اخی بسلامتییی قشنگم 🙂🙏🏻🌹

بسلامتی بغلش کنی

مبارکه عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان نورا✨🥰 مامان نورا✨🥰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۳ ماهگی
مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی
مامان Arsen وAsena 
🧜🏼‍♀️🧞‍♂️ مامان Arsen وAsena 🧜🏼‍♀️🧞‍♂️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادین💙رونیکا💗 مامان رادین💙رونیکا💗 روزهای ابتدایی تولد