۳ پاسخ

منم چهار هفته سرکلاژ شدم دکتر گفته استراحت نسبی میتونی به بچت برسی ب خونه برسی بجز جاروکشیدن ولی من از جام بلند میشم یکم راه می‌ره دل‌درد و درد محل سرکلاژ میادسراغم

ن عزیزم استراحت مطلق خوب نیست اصلا، توی خونه راه برو، آشپزی سبک انجام بده چیز سنگین بلند نکن، چند تا دونه ظرف کوچیک میتونی بشوری، هر یه ربعی ک سرپایی بعدش بشین چند دقیقه

من دوهفتس سرکلاژ کردم امروز دکتر بودم،
استراحتم نسبی شد ولی بازم خودم مراعات میکنم دیگه
نزدیکی ام گفت نداشته باش ولی نمیدونم تا کی

سوال های مرتبط