۷ پاسخ

بتا دادی عزیزم؟

بابا نگران نباش من لکه بینی هم داشتم با اون وضع امروزززز رفتم قلبش تشکیل شده 🥺🥺

اره منم فقط ساک بود اخه کوچیک بود دیگه نرسید ب جنین 😔

چند هفته رفتی؟

عزیزم داخل ۶هفته فقط ساک هست جنین نیست

بعد ۲ هفته رفتم ۸ هفته شده بود قلبش تشکیل شده بود

من تو ۶ هفته رفتم فقط ساک بود

سوال های مرتبط