بتا دادی عزیزم؟
بابا نگران نباش من لکه بینی هم داشتم با اون وضع امروزززز رفتم قلبش تشکیل شده 🥺🥺
اره منم فقط ساک بود اخه کوچیک بود دیگه نرسید ب جنین 😔
چند هفته رفتی؟
عزیزم داخل ۶هفته فقط ساک هست جنین نیست
بعد ۲ هفته رفتم ۸ هفته شده بود قلبش تشکیل شده بود
من تو ۶ هفته رفتم فقط ساک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.