زیاد نخور ولی اصلا که نمیشه من فریز کرده بودم تو زمستون برا خودم درست کردم بعدم سعی کن اش خیلی کم کمای بزنی که فقط بوش بپیچه
میگن خیلی بده یبار خوردنش فک نکنم مشکلی پیش بیاد
خواهرم عروس نیشابوری هاس
میدونم چیه آش کمای
اگر بارداری نیستی آره . تو بارداری گرمه خوب نیست . ولی خیلی نفاخه کم بخور. اگر هم شیر میدی نمیدونم طعم شیر رو بد میکنه یا نه .
کلا تو دوران بارداری و شیردهی خیلی باید احتیاط کرد برای خوردنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.