شمام هم فردا باید تکرار کنید ازمایشو؟؟؟
منم امروز بتا دادم 190 بود از استرس حالم بهم خورد🥲🫠 کاش خدا این یکیو دیگه برام نگه داره
منم یه روز قبل موعد ک امروز بود رفتم بتام ۱۵/۵بود گفت ۴۸ساعت بعد تکرار کن
وای خداااا چه تاپیک خوبی دیدم امروز بعد چن روز اومدم دیدم چن تا از دوستام باردارن 😍 خداروشکر عزیزم اره خوبه لقاحت دیر گرفته ایشالا این سری به خوبی و خوشی پیش بره نی نی رو بغل بگیری
برای من یک روز مونده بود به پریودیم ۱۱۴بود
من یک روز تاخیر داشتم بتا بود 136 برای تو حتما خیلی زوده یه چند روز صبر کن دوباره آزمایش بتا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.