فولیکولت خوبه ولی ضخامتت کمه ایشالا تا وقت لانه گزینی ضخامتت میره بالا
ضخامتت کمه درست بشه انشالا میشی دکتر قرص میده برا ضخامتت
ضخامت اندومترت کمه عزیزم تخمدان راستت یه فولی ۱۸داری ولی با این ضخامت فکر نکنم بشه برای ضخامت لوبیا سبز میگن خیلی جوابه بخوری
فولیکولات خوبن
ولی فک کنم اسمی از تنبلی تخمدان هم آورده
نمیدونم چرا یه حسی بهم میگ حامله ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.