ریسک آزمایش NT خیلی بالاست یعنی؟؟

تصویر
۵ پاسخ

خیلیا رو دیدم ریسکشون بیشتر از من و شما بود اما جواب سلفری و آمنیوسنتز خوب بوده بعضی وقتا آزمایش اشتباه میشه

نگران نباش عزیزم ان شاالله چیزی نیست برا منم تقریباً همینجوریه 5فروردین میرم امنیو سنتز

بخاطر سنت ریسک زده
نگران نباش
آزمایش سلفری بده

مال منم همین بود خیلی استرس دارم ۱۵ هفته باید امینوسنتز کنم💔

ریسک‌متوسط
بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان عسلی مامان عسلی قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری