هیچی معلوم نیس😂
بنظر من پسره
پسر.
پسره..
حسم میگه پسر
معلوم نیست هیچی
بنظر پسره.
سلام عزیزم
تشخیص من سید سبحان😘😉
پسره
اگه دختر بود .میتونی اسمشو بزاری سآیان.😍
جنسیت فرقی نداره فقط سالم باشه انشالله. مبارکه. من میگم پسره
جدا پس باید بفکر اسم دومین دخترمون باشیم 🤭برام هیچ فرقی نمیکنه ان شاء الله همه بچه ها سالم باشن
مال منم حدس بزنید😁 تا فردا معلوم شه
خودت چیزی میبینی ک کسی ببینه بگه😆😆😆
هیچی معلومنیست که
دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.