من دوماهی هست کلا رو بازو میزنم بهتره
من از ۳۱ دیگه شکم نزدم بازو زدم دردش خیلی کمتر از شکم بود برای من
از بازوت بزن دیگه
بالای ناف نباید بزنی ولی مشکلی ایجاد نمیکنه فقط درد داره که کلا تو تزریق انکسو طبیعیه ولی دیگه بالا نزن دورتادور پایین و اطراف بزن
من آخرا روی ران میزدم درد نداشت اصلا
بالا پایین کلا درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.