آره فقط بخاطر بچه هام
گند بزنم این عیدو آخه
چ عیدیه😞😞
بله حتما
اره عزیزمچرانگیریم؟؟
فک نکنم
خونه تکونی هم نکردم حتی
وقتی هم وطنام تو خطرن عزیزان و خونه زندگیشونو از دست دادن ایرانمون رو هواس چه عیدی بگیرم
عید من روزیه که هممون به آسایش برسیم
بله
خرید کردیم و خونه همه همه جاش گردگیری شست شو آشپزخونه پتو همه را انجام دادم فرق امسال با سال قبل اینه ک جای زیادی نمیریم اما خودمون کنار هم یه سفره کوچیک میاندازیم
بلههه
خونه خودمون نیستم حالم بده واقعا
اگه جنگ تموم بشه اره
من که مامانم ۴ ماهه نیست
عید نداریم😔
بله حتما
آیین و سنتمونه
بله حتما هفت سین میگیریم
ولی فامیلا تهران نیستن که بریم عید دیدنی
بله حتمااا
بلههه
من که صبح رفتم هفت سین خریدم واس خونه خودم و مامانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.