۱۴ پاسخ

آره فقط بخاطر بچه هام

گند بزنم این عیدو آخه
چ عیدیه😞😞

بله حتما

اره عزیزم‌چرانگیریم؟؟

فک نکنم
خونه تکونی هم نکردم حتی
وقتی هم وطنام تو خطرن عزیزان و خونه زندگیشونو از دست دادن ایرانمون رو هواس چه عیدی بگیرم
عید من روزیه که هممون به آسایش برسیم

بله
خرید کردیم و خونه همه همه جاش گردگیری شست شو آشپزخونه پتو همه را انجام دادم فرق امسال با سال قبل اینه ک جای زیادی نمی‌ریم اما خودمون کنار هم یه سفره کوچیک می‌اندازیم

بلههه

خونه خودمون نیستم حالم بده واقعا

اگه جنگ تموم بشه اره

من که مامانم ۴ ماهه نیست
عید نداریم😔

بله حتما
آیین و سنتمونه

بله حتما هفت سین میگیریم
ولی فامیلا تهران نیستن که بریم عید دیدنی

بله حتمااا

بلههه
من که صبح رفتم هفت سین خریدم واس خونه خودم و مامانم

سوال های مرتبط