تو قبل عید ثبت نام کردی من پارسال که دیاکو به دنیا اومد هنوز تو صف هستم که بیاد بانک فقط😂
برای فرزند دوم 85 تومن دادن پارسال تو شهریور ماه گرفتسم اقساطشم حدودا 1800
ماهی ۱۵۰۰
بانک ملت زود میده بعد اینکه پیام اومد رفتیم بانک مدارک رو بردیم ۱هفته بعدش زنگ زدم ضامن رف امضا کرد همون لحظه ریختن
۶ماه هم که تنفس داره از برج ۳ قسط هامون شروع میشه ۱۵۰۰هس
من بانک پارسیان زدم سریع بهم دادن ۱ و خورده ایه قسطش پارسال گرفتم من
ما که دو ماهه هنوز ندادن
ماهی 1 تومن فکر کنم چون من 32 هستیم فرزند اولی ماهی 600 مبدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.