۷ پاسخ

تو قبل عید ثبت نام کردی من پارسال که دیاکو به دنیا اومد هنوز تو صف هستم که بیاد بانک فقط😂

برای فرزند دوم 85 تومن دادن پارسال تو شهریور ماه گرفتسم اقساطشم حدودا 1800

ماهی ۱۵۰۰

بانک ملت زود میده بعد اینکه پیام اومد رفتیم بانک مدارک رو بردیم ۱هفته بعدش زنگ زدم ضامن رف امضا کرد همون لحظه ریختن
۶ماه هم که تنفس داره از برج ۳ قسط هامون شروع میشه ۱۵۰۰هس

من بانک پارسیان زدم سریع بهم دادن ۱ و خورده ایه قسطش پارسال گرفتم من

ما که دو ماهه هنوز ندادن

ماهی 1 تومن فکر کنم چون من 32 هستیم فرزند اولی ماهی 600 مبدیم

سوال های مرتبط

مامان دلارام کوچولو مامان دلارام کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی