نه عزیزممنخودم شنیدم دوسه روز پیش اخبار گفت به مادرانی که فرزندشون از 1405به بعد به دنیا اومده باشه
فک کنم برای همه مادران باشه اونایی که زیر ۲ساله بچههاشون میدن از فروردین ۴۰۵
اره برا مادرایی ک سن بچشون زیر ۲سال هس
پیامک برا همه اومد براشما نیومد؟
نوشته بود کارت امید مادران برای تمامی مادران ایرانی که فرزند زیر دوسال دارن هر ماه به مبلغ ۲ملیون تومان از سال ۴۰۵ واریز میشه
نمیدونم خبر ندارم اون دیگه چیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.