۵ پاسخ

نه عزیزم‌من‌خودم شنیدم دوسه روز پیش اخبار گفت به مادرانی که فرزندشون از 1405به بعد به دنیا اومده باشه

فک کنم برای همه مادران باشه اونایی که زیر ۲ساله بچه‌هاشون میدن از فروردین ۴۰۵

اره برا مادرایی ک سن بچشون زیر ۲سال هس

پیامک برا همه اومد براشما نیومد؟
نوشته بود کارت امید مادران برای تمامی مادران ایرانی که فرزند زیر دوسال دارن هر ماه به مبلغ ۲ملیون تومان از سال ۴۰۵ واریز میشه

نمیدونم خبر ندارم اون دیگه چیه؟؟

سوال های مرتبط