۵ پاسخ

نزنید بهتره با رولن زیتون ماساژ بدین

عزیزم تو امل دندانپزشک اطفال خوب میشناسید؟

اره بابا پماد ک عیب نداره نمی‌خوای بخوری ک 😑

منم اینطور بودم بعد استامینوفن ۵۰۰ خوردم با یه ژل موضعی پیروکسیکام

من که سیاتیکم گرفته بود به دکتر گفتم گفت اصلااااا ممنوعه دیکنوفناک

سوال های مرتبط