۲ پاسخ

مطمئنی پریوده

عیب نداره برو دکتر آزمایش بنویسه اگه بتا بالا باشه برات شیاف مینویسه خونریزیت قطع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری