۵ پاسخ

ارہ خیلی پدرم در امد سر پانیذ درد نداشتم ولی سر دنیز مردم و زندہ شفم بعد عملم

منم شنیدم دومی سخت تره چون روی برش اولی دوباره برش میدن

من خودم تجربه ندارم ولی اطرافیانم سزارین دوم واقعااا اذیت شدن

من که تجربه ندارم اما همه دوروبریام سزارین دوم خیلی اذیت شدن

انشاالله که اشتباه باشه

سوال های مرتبط

مامان دانیال ودیاکو مامان دانیال ودیاکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توراهی مامان توراهی ۶ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری