یا خیلی آویزون بوده یا چیزای شورخوردی فشارت رفته بالا.
اگر خارش و التهاب و سرگیجه و تب داشتی خطرناکه.
اگر شرایطشو داری یکم پیاده روی کن میخابه.
منم همینجوری شده بودم
عه ورم با اضافه وزن فکر کنم احتمال مسمومیت بارداری داره باید بری دکتر برات ازمایش بنویسه خیالت راحت بشه
پشت صحنه چه خبره؟😅
مال منم یه هفته اینا اینطور بود درست شد
شاید زیاد اویزون بوده یه کم بده بالا پاهاتو شاید بهترشه
من پرسیدم دکترم گفت ورمی که با اضافه وزن بالا باشه اون خطر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.