۸ پاسخ

چون حالت تهوع داریم چیزای ترش حال آدمو بهتر میکنه چیزی شیرین باشه تهوع اوره خودش

پس من چی قر قاطی ب خدا از حال بهم خوری تو طول روز از گرسنگی ک هچی پاین نمیره کریه میکنم

من اوایل خیلی شیرینی و بستنی میخوردم ولی کم کم زده شدم یهو طبعم عوض شد همش ترشک و ترشی و لواشک دوس دارم بخورم بعضی وقتام یهویی اون وسطا دلم کیک و کاکائو و پیراشکی میخواد صبحا یه عالمه چایی شیرین میخورم الان خودمم نمیدونم دقیقا چی ب چیه 😂🤦‍♀️ ولی مثلا تو طول روز همش دلم لواشک اینا میخواد بخورم 😁

من خودم چون حالت تهوع شدید دارم فقط باید چیزای ترش شور بخورم چیزای شیرین که میخورم حالم بدتر میشه

من عاشق بستنی

هر کسی یه جوره مم شور و ترش دوس دارم یه وقتایی شیرنی هم هوس میکنم

بیشتر میگن هرکی ویار دختر شیرینیجات و ویار پسر شوری و ترشی جاته .حالا بعضی ها برعکسن ولی بیشتر این بوده

وای شیرینی اصلا مخصوصا اونا ک شکری آن🤢ولی شیرینی مثل سیب شیرین هندوانه شیرین خربزه شیرین خیلی دوست دارم🥹🥹

سوال های مرتبط