خانما برای سرفه نوزاد ۶ ماهه چی خوبه؟؟

۴ پاسخ

فقط دم کرده ی گل بنفشه....تنها داروی گیاهی که میشه به نوزاد داد...یک قاشق چایخوری گل بنفشه را دم میکنید و در حد ۲ قاشق چایخوری بهش میدین...سریع خوب میصخ

پلارژین

من بردم دکتر گفت مرتب اسپری بینی بزن
پلارژین داد
آزیترومایسین داد

پلارژین...یا ایورامی

سوال های مرتبط