واسه سرما خوردگی نوزاد ۲۰روزه چیکار کنیمذ

۱ پاسخ

زیر ۳۰روز بستری میکنن دخترمنم ۲۰روزش مریض شد ۳روز بستریش کردن

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی