۱۲ پاسخ

آره بچه ها سه چهار ماه ب بعد ریزش مو دارن حتی مادرام دارن

میریزه موها ضخیمتر درمیاد😍

اره میریزه دوباره در میاره پسر منم اینجوریه

دختر منم کلا بالشتش پر موئه، میگن می‌ریزه دوباره در میاد

دختر من کلاهش پرررر موشده

اره برا پسر منم همینه

نوزادان نارس نوزاد زودرس کوچولوی عجول ۳۲ هفته ۳۳ هفته۲۸ هفته ۳۵ هفته کم وزن دستگاه nicu
برای عضویت گروه ب ایدی زیر درروبیکا پیام بدین
M79402403
این ایدی روبزنین

دختر من بالشش هم همش مو هست.اشکال نداره،موی تازه و ضخیم درمیاد بعد

دختر منم همین بود امروز زدیمش😂

موهاشو نزدی ؟ باید بزنی دوباره درست درمیاد

اره طبیعیه لیامم ۴ ماهگی کلا موهاش ریخت بالشتش پره مو میشد

اره عزیزم اینا میریزه دوباره درمیاد

سوال های مرتبط