۷ پاسخ

۱۰ روزگی ختنش کردیم بخیه زدن براش بعد یه هفت خوبه خوب شد حتی تو ختنه کردن اذیت شد اما بعد اصلا اذیت نشد خدارو شکر

بعد ۶روز افتاد

حلقه ی پسر من دوهفته طول کشید تا افتاد

مال من بعداز ۶ روز افتاد. اذیتی نشد

روز نهم حلقش افتاد . فقط ۴۰ دقیقه همون اول گریه کرد و تموم

پسر من بعد چهار روز حلقش افتاد خداروشکر بدون اذیت
روز اول فقط یبار خیلی گریه کرد بعد دیگه آروم بود.

۱۵روزش بودختنش کردیم بعد۵روزافتاد شکرخدا اول روز اذیت شد

سوال های مرتبط