خانما پسرم هشت ماهشه 11 کیلوعه خوبه یا کمه؟؟؟

۹ پاسخ

اره ماشاءالله عالیه چ شیرخشکی میدی

شما چی میدین ب بچه هاتون ب ماهم بگین حسودا

نه خیلی کمه حتمابه متخصص مراجعه کن

ماشاالله عالیه دختر من ۸۵۰۰

ماشالله عزیزم عالیع ❤️بچه یکی از آشناهامون دو سالشه ۱۱ کیلوئه 😅

عالیه ماشالله
پسرمن ده ماهگی ۹۵۰۰ بود

خيلي عاليه ماشالله
شير خودتو ميخوره؟

خیلی خوبه

خوبه ماشالا

سوال های مرتبط