من انوکسا ندارم ولی پروژسترو دکترم گفته تا اخر هفته۱۲
انوکسا ۹ ماه بیشتریا دیدم باید بزنی
پرژستروونم بستگی داره دیگ ب شرایطمون
من تا ۱۵ هفته پروژسترون زدم انوکسا هنوز دارم میزنم
من هنوزم جفتشو میزنم
فک کنم تا ماه اخر باشه
تا آخر باید بزنی تا وقتی دکتر میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.