مامانای ای وی افی🛑تا چند هفته انوکسا و پروژسترون زدین؟؟

۵ پاسخ

من انوکسا ندارم ولی پروژسترو دکترم گفته تا اخر هفته۱۲

انوکسا ۹ ماه بیشتریا دیدم باید بزنی

پرژستروونم بستگی داره دیگ ب شرایطمون

من تا ۱۵ هفته پروژسترون زدم انوکسا هنوز دارم میزنم

من هنوزم جفتشو میزنم
فک کنم تا ماه اخر باشه

تا آخر باید بزنی تا وقتی دکتر میگه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه وهدیه خدا مامان فاطمه وهدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری