وای بچه من الان دو شبه اینطوریه جوری غش میره کلا سیاه میشه انگاری زنبور داره نیشش میزنه
قبلا اصلا اینجوری نبود یعنی تا دو روز پیش هرکارم میکنم خوب نمیشه گریمیچر دادمش بدتر شد یکم آب جوش و عرق نعنا دادم بنظرم بهتر شد
دیشب بدنشو با روغن قشنگ ماساژ دادم امروز خیلی آروم تره بنظرم دختر من هم بدن درد بود هم دل درد
بعضی وقتا مال گرمای زیاد هم میشه ببرش یه جای خنک خیلی سرد نه یه جای خنک مثلا اتاقی جایی ببین بهتر نمیشه
دلدرد نداره دست بزن شکمش ببین سفته
اگه بود کولیف بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.