۵ پاسخ

یه تزریقی دوتا خوراکی از صبح اذیته هیچی نخوابید فقط گریه میکنه تبم داره دوتای قیلی اصلا اذیت نشده بود

دوتا خوراکی دوتا تزریقی تو هر دوتا پا
سخت نگیر راحت میگذره من چهارشنبه زدم نه کمپرس گذاشتم نه هیچی خداروشکر راحت گذشت فقط قطره پاراکید دادم بهش

برا پسر من دوتا خوراکی یه تزریقی گفت یکی کردن جدیدا
ولی سنگین بود درد داشت

دوتا تزریق یه خوراکی
پسرم تب کرد قطره هم نمیخورد بالا میاورد

دیروز زدم.دوتا تزریقی دوتاخوراکی🥺پا

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی