خانما واکسن 6ماهگی خیلی سخته؟

۳ پاسخ

خیلییییی ما امروز زدیم هنوزم داره گریه میکنه

من امروز پسرمو بردم
خداروشکر تا اینجا ک خوب بوده
ایشالا برا شماهم سبک باشه

هر بچه ای یجوره
پسر من واکسن ۴ ماهگیش خیلی اذیت کرد
دخترم واکسن ۶ ماهگیش
بستگی به بدن خود بچه داره

سوال های مرتبط

مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی