ن سخت نیس مراقب تبش باش فقط
بستگی داره ۴ ماهگی چنتا زدی ترکیبی بوده یا نه اگه ترکیبی دو تا واکسن اگه نه ۳ تا واسه من ۴ ماهگیش خوب گذشت و ۶ ماهگیش خیلی سخت گذشت و تب شدید
دوتا خوراکی دوتا تزریقی ینی هردوپا
من صب زدم فعلا ک خوبه خداروشکر
اگه 4 ماهگی مشکلی نداشت این خیلی راحته براش اگه تب کرد و ... احتمالااینبارم تب کنه
دختر من امروز واکسن6ماهگی زوم دوتا دندونم داره در میاره خیلی اذیت میکنی
آسونه یدونه بع پا دوتام قطرع
سلام من امروز بردم زد دوتا بود خوراکی خداروشکر اصلا درد ندارم بعدش
ی تزریقی ی خوراکی..اسونه
یک عدد تزریقی ویک دوعددخوراکی خیلی هم راحت و سبک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.