۹ پاسخ

ن سخت نیس مراقب تبش باش فقط

بستگی داره ۴ ماهگی چنتا زدی ترکیبی بوده یا نه اگه ترکیبی دو تا واکسن اگه نه ۳ تا واسه من ۴ ماهگیش خوب گذشت و ۶ ماهگیش خیلی سخت گذشت و تب شدید

دوتا خوراکی دوتا تزریقی ینی هردوپا
من صب زدم فعلا ک خوبه خداروشکر

اگه 4 ماهگی مشکلی نداشت این خیلی راحته براش اگه تب کرد و ... احتمالااینبارم تب کنه

دختر من امروز واکسن6ماهگی زوم دوتا دندونم داره در میاره خیلی اذیت میکنی

آسونه یدونه بع پا دوتام قطرع

سلام من امروز بردم زد دوتا بود خوراکی خداروشکر اصلا درد ندارم بعدش

ی تزریقی ی خوراکی..اسونه

یک عدد تزریقی ویک دوعددخوراکی خیلی هم راحت و سبک

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی♥️ مامان امیرعلی♥️ ۱۵ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی