ای جاااانم
مبارکش باشه
مبارک باشه
😍 😍 😍
تبریک میگم عزیزدلم😍ان شاالله با سلامتی و به راحتی دندوناش در بیاد و خیلی اذیت نشه،دختر من تو ۱۰ ماه هست و هنوز دندون در نیاورده
به قدری میترسم و استرس دارم برای دندوناش که کی در میادو قراره چقدر اذیت بشه و اذیت بشیم حد نداره😅
همش منتظریم و هرروز نگاه میکنم لثه هاشو ولی خبری نیست😅🫠لثه ی پایینش یکم ورم کرده ولی بازم خبری نیست🤣
چجوری درست کردین
مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.