۴ پاسخ

من رفتم بگیرم لباس سایز دختر من فقط پیراهن بود اونم پوشوندم بهش نمیومد. سرهمی ها هم اونقدر مجلسی نبود که مناسب عید باشه. آخر یه بلوز شلوار معمولی گرفتم.

هیچی عزیزم
کلی لباس داره همونارو تنش میکنم

من امروز خریدم دخترم سه سالشه خیلی قیمت ها سنگین بود

ما که هیچ فکر نکنم عیدی جایی بریم دل دماغی نیست

سوال های مرتبط