۷ پاسخ

شلوار لی میگیرم با یا یه تیشرت یا پیرهن🙃

من همون موقع ک سیسمونی گرفتم
برا عیدشم گرفتم
دو دسته
شلوار بادی دکمه ای و سویشرت یکی آبی یکی خاکی

من هیچی نخریدم

یه بیلر جین
دو تا دورس
یه رامپر
دو دست تو خونگی
یه کتونی
میخواستم یه رامپر و بیلر دیگه هم بخرم جنگ امون نداد بهم

من که هیچی نخریدم براش

پیرهن شلوار پافر
یدونه رامپر
دوتا بیلر

چندتا شلوار و شرتک جین و کتان
و چندتا تیشرت و پیرهن آستین دار
و کفش

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی