شلوار لی میگیرم با یا یه تیشرت یا پیرهن🙃
من همون موقع ک سیسمونی گرفتم
برا عیدشم گرفتم
دو دسته
شلوار بادی دکمه ای و سویشرت یکی آبی یکی خاکی
من هیچی نخریدم
یه بیلر جین
دو تا دورس
یه رامپر
دو دست تو خونگی
یه کتونی
میخواستم یه رامپر و بیلر دیگه هم بخرم جنگ امون نداد بهم
من که هیچی نخریدم براش
پیرهن شلوار پافر
یدونه رامپر
دوتا بیلر
چندتا شلوار و شرتک جین و کتان
و چندتا تیشرت و پیرهن آستین دار
و کفش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.