من نینی مو سمت چپ حس میکنم ،حسم درسته ؟

۸ پاسخ

اون بچه هنوز تشکیل نشده 😂 و اینکه هنوز توی اونجاته نیومده تو شکمت

اصن الان بچه اونجا نیست😂

اینی شما میگید کشش عضلات رحم و شکمه
آخه تو هفته ی ۶ نی نی تو شکم چیکار می کنه😂😂
الان بری سنو فقط یه کیسه بهت نشون میدن

هنوز تشکیل نشده که😲

ن اونجوری ی شکل دیگس نمیدونم چجور بگم

منم همین طورم نمیدونم چیه خیلی اذیت میشم

🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂اگه نقطه رو حس میکنی اره درسته

من سمت راستمه

سوال های مرتبط

مامان دخترجانم🫂❤️ مامان دخترجانم🫂❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نازی مامان نازی هفته سیزدهم بارداری