۳ پاسخ

سلام شما چرا از بیمارستان فردوس راضی نبودید ؟ دکترتون کی بوده؟

سلام عزیزم ، شما زایمان کردید ؟
من ۲۰ ام نوبت زده دکترم برام

شنیدم میگن طبیعی بیست تومنه آزاد، میتونی زنگ بزنی بپرسی اگر شمارش پیدا کنی

سوال های مرتبط