جلوی همه گفتم فامیلیش باتوعه بهتره اسمش بامن باشه اسنپ که نیستم 9ماه بچه بیارم بقیه اسمشو انتخاب کنن 😅🫡
خودم...ولی شوهرم دوست داره اسم مذهبی بزاره
باهم 🙁 جفتمون دوسش داشتیم
من دوتاشون خودم انتخاب کردم
من پیشنهاد دادم همسرمم خوشش اومد تایید شد❤️❤️
من همسرم انتخاب کرد هرچیم میگم دلوین خیلی زیاده تکراریه یکی از فامیلی نصبتا دورمونم اسم بچش دلوینه به خرجش نرفت گفت پسر بود تو بزار دختر شد من🤣دیگه دیدم چاره نیست کوتاه نمیاد😅
من باردار نبودم از دیار خوشم اومد پیشنهاد دادم همسرمم خوشش اومد دیگه همونو صدا کردیم ولی مادرشوهرم گفت نذر کردم بزاریم محمد مبین همسرم گفت خودم اسم بچمو نذر کردم اسمشم نگفت گفت هروقت شناسنامه گرفتم میفهمید
خودم😍
خودم.....
دوتاییمون انتخاب کردیم😁🥺👶🏻
خودم . فامیلیش با پدرشه اسمش با من
شوهرم کاری نداره خودم انتخاب میکنم ولی خانواده شوهرم میگن ما باید انتخاب کنیم ولی نهایتش حرف حرف خودمه
دوتایی باهم
هردو
جفتشون خودم انتخاب کردم
دوتایی به نتیجه رسیدیم😁
فعلا که مادرشوهر
خودم گیسو دوسدارم ولی شوهرم و دخترم میگن هانا🥲
اولی همسرم دومی من میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.