پسر منم چند روز دیگه هشت ماهش میشه هنوز نه سینه خیز میره نه چهار دست وپا،ولی من نگران نیستم چون میبینم یه کم داره تلاش میکنه احتمال میدم تو نه ماهگی چهار دست و پا بره
ماشاالله خدا حفظش کنه
پسر منم از ۶ ماهگی چهار دست و پا میرفت الانم که سعی داره وایسته
دخترمن کهنودوست ندارع خودش غلت بزنه
یه کوچولو پاهاشو کجمیکنمسریع غلت میزنه
ولی خودش دوس نداره😢
نشستن یکم میشینه
باهاش تمرین کردین ؟اگه آره میشه بگین چجوری؟🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.