۴ پاسخ

پسر منم چند روز دیگه هشت ماهش میشه هنوز نه سینه خیز می‌ره نه چهار دست وپا،ولی من نگران نیستم چون میبینم یه کم داره تلاش می‌کنه احتمال میدم تو نه ماهگی چهار دست و پا بره

ماشاالله خدا حفظش کنه
پسر منم از ۶ ماهگی چهار دست و پا میرفت الانم که سعی داره وایسته

دخترمن ک‌هنو‌دوست ندارع خودش غلت بزنه
یه کوچولو پاهاشو کج‌میکنم‌سریع غلت میزنه
ولی خودش دوس نداره😢
نشستن یکم میشینه

باهاش تمرین کردین ؟اگه آره میشه بگین چجوری؟🙏

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱ سالگی