۱۱ پاسخ

گلم شما واژن درد هم داری؟؟

من صبح که از خواب پا میشم زیاد خیسم یه هفته پیشم آب دور جنینم ۱۰بود

بله من تو هفته ۳۶هفته چهار روز زایمان کردم بچه ام سه روز بخاطر زردی آن ای سیو بود

سلام عزیزم ابریزشت چجوریه؟؟توب واژنت انکار حباب میترکه؟؟

اگر آمپول ریه زده باشی بستری نمیشه

برای منم الان وزنش ۲۶۰۰ هستش دکترت کیه؟

اره عزيزم
من ٣٧ هفته زايمان كردم
سزارين
اب دور جنين ٨
وزنش كه بدنيا اومد ٢٦٣٥
دستگاه هم نرفت
خيالت راحت

عزیزم من سر بچه اولم هفته شما باهمین وزن زایمان کردم بچه نه دستگاه رفت وخداروشکر همه چی خوب بود
نگران نباش

وای خدا منو بگو ک آب دور جنین 4 بود مرخصم کردن🤕🤕🤕🤕

چرا بستری ؟؟میخواد سرم تراپی کنه ؟؟؟

گلم سزارین اختیاری هستین؟؟

سوال های مرتبط