۱۰ پاسخ

اصلا نگران نباش پسر منم اینطوری بود از ۱۰ روزگی دیگه خودش بیدار میشه برای شیر

بچه مشکل نداشته باشه دل درد اینها نباشه خب همینه نوزاد باید بیشتر خواب باشه عزیزم طبیعی، خدا رو شکر که میخوابه خوب و اذیت نیست و اذیت نمیکنه شما رو ، فقط حواست باشه که شیر بدی که قندش نیفته

اوووو کوچیکهههه ، واسه شیر حتما بیدارش کن منتظر نشو خودش بیدار شه

هردوساعت بایدشیربدی که فشارش وقندش نیوفته

نگران نباش خوب استراحت کن و خودتو آماده کن برای شب بیداری هااا😅😅💔

نه اسیرم کرده نمی‌خوابه مخصوصا شب ها

آره طبیعیه نگران نباش

دو هفته اول ارع

پسر من ک ۲ شب اول فقط خدم بیدارش میکردم
بعدش دیگ خدش بیدار میشه

بچه نرمال بدون مشکل معمولا یه ماه اول اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی