اره عزیزم پسر من هیچکدوم از واکسناشو تب نکرد خداروشکر فردا ببرم شیش ماهکی
به نظرم چهار ماهگی سبک تر عه
منم امروز زدم تب ندارع
اره عزیزم من واکسن ۲ماهگی دخترم اصلا نه تب داشت نه بی تاب بود
منم امروز زدم تب نداشت خداروشکر فقط یکمی جای واکسنش متورم شد
۲تا تزریقی؟؟ واسه ماکه سه تا بود
منم هفته پیش زدم الان فقط جاش یکم اندازه نخود متورمه دیگه خداروشکر بهتر بود فقط استامینوفنشو روز دوم هم بده هر شش ساعت
۴ماهگی که ۳تا تزریقیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.