سلام شما کلاه میزارین واسه بچه تو خونه؟؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

اوایل آره الان نه

آره میزارم

من زردی داره ن نمیزارم

نه اصلا نذاشتم فقط وقتایی ک میبرمش بیرون

بچه رو هر طور عادت بدی همون میشه زیاد بپوشونی فردا بزرگ شدنی باد از کنارش بگذره زود سرما میخوره

اوایل نیزاشتم بعد ۴۰ روزگی دیگه در آوردم

تا چهلش می‌بندیم بعد سه ماه کلا سرش نمیدیم

یا خدا ما جدا از کلا سرشو مینبدیم با روسری

تا ده روز اول بعد. دیگ نه

نه دیگه بعد از یک ماهگی نذاشتم اصلا

من تا٢٠روز گذاشتم ديگه نه

آره حتما

من بعد از حموم و شب‌ها میذارم

آره هم سرش گرم میمونه هم باد تو گوشش نمیره

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی