لباس یدونه پیراهن تنش کن .اگر تواتاق میزاریش کلاه نزاری هم عیب ندارع اما اگر جایی ک کولر روشنه میزاری هم باید پتو روش بکشی هم کلاه بزاری چون بدن بچه نازکع زود سردش میشه
هوا گرمه من از ده روزگی به بعد دیگ کلاه نمیزارم
من هنوز کلاه میذارم
نه نمیزارم
من اصلا نمیذارم
یه ده روز اول بود اما الان نه واقعا گرمه
من نه
فک کنم باید بزاریم چون کولر روشنه حالا نه دائم یوقتای ام برداری هوایی بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.