۹ پاسخ

چیزای سرد بخور اگه شیر خودتو میدی مث خاکشیر تخم شربتی کاسنی...

شیر بده زیاد خوب میشه

۷ خوبه کم‌کم خودش خوب میشه

عناب بگیر بخور عرق کاسنی بزن بدنش لیموشیرین بخور خاکشیر کم بخور چون بچه اسهال میگیره

من 5روزش بود 10بود امروز رفتم شده بود 7,دیگه بیخیالش میشم خوبه

خوب خوبه که کاری نکنیم دیگه میاد پایین

زیر ۱۰ که پایینه

7ک خوبه

ی قطره میدن فوری خوب میشه من به پسرم بیلی استاپ دادم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان راستین و رادین مامان راستین و رادین ۱۴ ماهگی