۸ پاسخ

من نوورپید که روزی سه بار هست به شکمم می‌زنم،لومیر قبل خواب رو به بازوم‌ می‌زنم.
لومیر و از ۸ واحد شروع کردم‌الان که آخر بارداریه شبی ۴۰ واحد میزنم

بارداری به شکم نزن بازو یا ران پا

بازو اول با پنج واحد شروع کردم شب ها جواب نداد ده تا کردم الان ۱۲ تا میزنم تازه ناشتا شد ۱۰۰ باید شب ها لومیز بزنی بستگی به قندت داره چند واحد باید بزنی از کم شروع میکنند

دوتاش از صب تاشب ۱۶ واحد خاکستری فقط مال قبل خوابه

تصویر

من به رون پام میزنم راحت ترم واسه من آن پی اچ هست هر بیست و چهار ساعت دوازده واحد

منم ازاین میزنم ساعت نه و نیم شب ۲۶واحد

ماله من بازالین و 14 واحد میزنم من به پام میزنم راحتترم

به بازو یا شکم
دوزشم بستگی به دکتر داره که چقدر بده

سوال های مرتبط

مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد