۵ پاسخ

آمپول ریه زدی عزیزم ؟

خطر نداره
هفته های آخر حساسیت به خرج بدی بهتره تا بیخیال باشی
اینجوری خیالتم راحت میشه

منم همینطور

حتما به بهداشت مراجعه کن واسه صدای قلبش

منم بعضی وقتا تنبل میشهههههه🥲🥲ولی منو سکته میده

سوال های مرتبط

مامان نبات🍓 مامان نبات🍓 ۸ ماهگی