۵ پاسخ

نان پسر من همش یبوست بود یک ماهه گیگور میدمش

عزیزم نان چون چرب تر و مواد معدنی و اهن بیشتری داره من دخترم نان میخورد یبوست شدبد گرفت گیگوز میدم خیلی خیلی خوبه

شنیدم نان

بچه من نان میخوره یبوست نمیگیره

۱۰۰٪ نان

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان گل پسرا🧿👩‍👦‍👦❤️ مامان گل پسرا🧿👩‍👦‍👦❤️ ۱۷ ماهگی