همش باید سدیم کلرید بزنی با فینگیر خالی کنی مداوم بزار گریه کنه من دخترم مریض شد سر همین بینی خالی کردنش منم مریض شدم ولی نفسش تنگ نمی شد دیگه
دختر منم اینطوری شده🥲انقدر سرفه مبکنه اخرش به گربه میفته و خسته میشه مخصوصا وقتی خوابه و بیدار مبکنه و سرفه نمبزاره بخابه بردم دکتر انتی بیوتیک داد چون تب هم داشت و پدی کاف و اسپری بینی و بخور دارویی
ببر دکتر کودکان نوولایزر واسش بزنن زود خوب میش
عزیزم دختر منم الان همینه یه سرفه هایی میکنه که فک میکنم گلوش همه زخم شده دیشب بردمش دکتر بهش شربت پدی کاف داد وزنش ۱۳کیلو هست گفت هر ۸ساعت ۵سی سی بده چرک خشک کن هم داد شبی ۳سی سی میدم از اون پودر هایی که تاپیک های قبلیم هست هم داد اسمش یادم نیست بگیر براش بده دخترم از دیشب که یهش میدم همش اون خلط های گلوش کنده میشه و تو بینیش جمع میشه
ببین احتمالا ی بخشی از بیمارستان تخلیه کردن الان سمت ما اورژانسو تخلیه کردن بردن ی سمت دیگه چون بغلش کلانتری داره چسبیده بهش .فک کنم مال شماهم همینطوری هست .والا تو ج نگ زدن بیمارستان خلاف سازمان حقوق بشره .اگه حس میکنی بده ببرش
ی کتری هم بزار بالا کم کم هوای خونه مرطوب بشه پماد ب ب کلد هم طبق گفته دوستمون بزن اونم خوبه
شربت پدی کاف بده هر 8 ساعت دو و نیم سی سی بده بهش عالیه
سودافدرین هم هر 8 ساعت تا 5 روز دو و نیم سی سی بهش بده
اسپری بینی رینوسالتین یا دکوسالین هم هر سوراغ بینی دو پاف متمایل به گوش براش بزن هر سه ساعت
دختر منم مریضه الان 12روزه دوباره چرک خشک کن داده دکتر گفت ببین بعد دوروز چطوره بهتر نشد ازمایش خون نوشت براش
گلم. پماد یا ویکس ب ب کلد. بگی. بمال سینه و کل بدنش چرب کن. مخصوصا زیر گردن پشت گوش کف پاش
بعد اسپری کلدارماریس هم بزن براش هر ۸ ساعت. ۲ روزه خوب میشه من دخترم بد دارو. اینجوری خواب میشه ان شالله بلا دوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.