۹ پاسخ

می تو
برای من مثل کوآلا چسبیده بهم الحمدالله خوابم نداره فقط گریه....

ووووی ماشالله مثل ماهه🥹🥹🥹😍😍😍

ننه😍😍😍

انشالله خوب میشه

وای دختر منم مریض شده ب شددددت اولین بارم هست ک سرما میخوره خیلی ناراحتم دکترشم نیست هر دکتری هم میبینه ی دارو میده🤦🏻‍♀️

پسر منم مریضه ان شاءالله زود خوب بشن تا قبل از عید🥲 لااقل باباش خونس ببرمش کمی بیرون

وای تپلوو🥰 خداحفظش کنه

خداوندددددد جیگرررررررشوووووو

چه لباس نازی هم داره

سوال های مرتبط