اگه میخوای زود خوب شه خنک خنک نگهش دار و بهش شیر خُشک بده زود خوب میشه
دارو و ترنجبین اینا نده خطرناکه
ب عنوان کسی ک ۲ ماه درگیر زردی بودم میگم 😂
فقط گرم نگهش ندار
گرمیونه نخور
اگ اینارو رعایت میکنین ولی بازم زرده هیچ غصه نخور تا ۲ ماهگی هس ی دفه خود ب خود خوب میشه😂
خنکی بخور
گرمی زیاد نخور
من با اینکه دکتر بهم گفت نیاز به رژیم نیست همه چی بخور ولی وقتی گرمیجات میخوردم زردی بچم بیشتر میشد
دیگه نخوردم و رعایت کردم
شیر خشت بخور به بچه هم چندقطره بده
من ترنجبین دادم خودم دکترهم رفتم قطره شیرخشت دادخداروشکرخوب شد
به بچه درحددوقطره آب کدوسبزبده منم دادم بچم زردیش کم شدخودت ترنجین وشیرخشت بخور
رژیم غذایی نداری
به بچه شیر زیاد بده
خیلی گرم نگهش ندار که آب بدنش خشک بشه و زردی بمونه تو بدنش
عرق کاسنی بخور .کلا گرمیجات مثل گداخته و کاچی فعلا نخور
به غذای شما نیست عزیزم به خون هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.