۳ پاسخ

من که فکر بچه دوم تو سرم نیست
اما اگه باشه ته دلم بازم دختر میخوام🥲
هرچی باشه برکت زندگیه ولی خب چه کنم که بنظرم‌تو دنیا هیچی به اندازه خواهر داشتن قشنگ نیست
همسرمم دیوونه دختره

اررررره دور و بر منم پسر دارن همه 🤣
از دخترامون کوچکترن چ فابده
ب کی شوهرشون بدیم !!!

والا سال ما باردار بودیم بیشتر پسر بود

سوال های مرتبط